onsdag 7 september 2011

Vi lär så länge vi lever

Igår var en helt fantstisk kväll och jag fick så otroligt mycket ny energi.

Fick också för första gången möta en kvinna som väcker så otroligt mycket inom mig.
Hennes namn är Kiesha Crowther, hon tillhör The tribe of many Colors och hon väcker känslor och tankar, hon skapar också reaktioner, både positiva och negativa. När man går i starkt försvar så tror jag att det handlar om rädsla och hon har påverkat många i båda riktningarna.
Hon drivs av sin livsuppgift, varför skulle hon annars utsätta sig för så mycket illvilja.
För mig så väcker hon kärlek och visdom. För er som blir nyfikna uppmanar jag att gå in och titta på hennes videoklipp på youtube, skapa sedan er egen bild och uppfattning :).

(Kiesha Crowther "Little Grandmother)

 
Hon kommer med lärdomar som i alla fall jag tar till mig av, hon har inte skapat dom men hon förvaltar och lär ut dom, det är urgammal visdom som måste plockas fram i ljuset igen.

Hela hennes väsen talar om för mig att hon är äkta, sanning, ljus och kärlek.

//
Sänder massor med ljus och kärlek till er alla, ha en underbar dag och dela med er av er kärlek :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar