måndag 19 september 2011

Idag



Mitt hjärta värker och jag önskar att jag kunde ta alla sårade människor i min famn och ge dom det dom behöver.
Alla som blivit sårad av andra människors handlande.
Alla människor som sårar andra pga att dom själva inte har helat sina egna sår.

Det är många faser som vi går igenom i våra liv och alla kanske inte upplevs som ljusa precis när vi upplever dom men som ändå i slutänden visar sig vara till vårt högsta bästa.

Jag sänder obegränsat med ljus och kärlek till alla och allt men jag riktar mig extra till en väldigt speciell vän till mig.

Jag ber om att helande ljus och kärlek ska lysa upp din väg och ge dig tröst,
jag ber om att du ska få insikt om att detta sker för att du ska få möjlighet att släppa in något nytt i ditt liv.

Du är en underbar människa som är så full av kärlek att man kan se den skina genom dig, du är vacker, omtänksam, vänlig, rar och rolig. Jag säger inte detta för att jag vill vara snäll, jag säger det på grund av att du verkligen är allt detta, glöm inte det!

Tusen och åter tusen kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar