måndag 19 september 2011

Uppmaning

Hej alla underbara varelser därute :).
Hoppas att ni alla har haft en underbar helg och att ni har fyllt på era energidepåer inför denna vecka.
Min helg har varit fantastisk, jag har städat, pysslat, mediterat, matat djuren i skogen med mina äpplen som jag inte behöver, umgåtts med min underbara vän Monica,höststädat båten, umgåtts med min underbara familj, ja den har varit helt underbar helt enkelt!

Måste bara få säga några ord om Monica, hon är en sånn där vän som jag önskar att alla hade, en vän som är så full av kärlek till allt, hon personifierar modern för mig, hon lyssnar, bryr sig, tar hand om och omfamnar. Ni anar inte vilken tur jag har som får stå i hennes kärleksfulla ljus. Tack Monica :).



Rubriken idag är uppmanar men nu när jag skriver den igen så känns den lite fel men jag låter det stå kvar. Det ord jag istället använder mig av är, ber. Jag ber er alla att bli medveten om era pilar, era tankar, era ord och ert handlande. Vi är alla goda människor och vi är bara människor, men att bli medveten om vad vi tänker, säger och gör mot andra betyder så otroligt mycket.

Döm inte andra, försök att förstå dom istället, känn inte avund, beundra dom istället, le till dom du möter, omfamna dom du känner, ge en hjälpande hand till dom som behöver det, sänd ljusa och kärleksfulla tankar till alltet och du är med och påverkar din värld.
Vad du ger är vad du får.

Walk in beauty!

Jag sänder massor med ljus å kärlek till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar