onsdag 14 september 2011

Förändring



Vi står nu inför en fantastisk förändring som vi alla är en del av, omedvetet eller medvetet.
Yang är trött, han har haft övertag i många generationer nu, det är tid för Yin att ta över för att återställa alltet. Oavsett hudfärg, religion, nationalitet, man eller kvinna så är vi alla lika unika.
Och vi bidrar alla till hur det är i världen just nu och vi kan påverka framtiden.
Hur vill vi att våra barn, barnbarn och barnbarnsbarn ska växa upp?

Vi kan alla vara med att stödja Yin & Yangs balansering för att skapa en bättre och kärleksfullare värld, för naturen, för djuren och för mänskligheten. Visst är det fantastiskt :).
Mitt hjärta jublar och jag vet att jag vill vara en del av allt detta, jag vill bidra.
Det känns som om det är detta jag är här för att göra och jag gör det med glädje.

Att hitta kärleken & ljuset i sitt hjärta, att tänka rena tankar om sin nästa, att behandla andra som vi själva vill bli behandlade, att sträcka ut en hjälpande hand till någon som behöver det, att ge för att man vill ge, utan förväntningar på att få något tillbaka, att ha förståelse, att sända ljus och kärlek till alltet. Det är Yin!

Genom att göra detta på sitt eget sätt och att medvetet några minuter om dagen sända ljusa och kärleksfulla tankar så hjälper vi till. Det är ingen ansträngning, det är något som vi mår bra av att göra och som ger oss ny energi, - jag lovar :).

Jag sänder massor, massor, massor med ljus och kärlek till er alla!
Tusen kramar



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar