onsdag 28 september 2011

Förståelse



Jag vet inte riktigt vad jag ska dela med mig av idag så jag låter bara fingrarna dansa över tangenterna.

Jag är så otroligt jordad och jag känner en speciell energi extra mycket idag, känner mig alldeles grumlig och yr, hmmm... konstig känsla, men härlig :).
Jag tänker inte analysera vad det kan vara, eller försöka klura ut vad det kan vara, jag ska bara vara i det och låta det som kommer komma.
Jag kan beskriva en känsla som att vara inlindad eller nerbäddad i moln, eller bomull.

Efter att ha jobbat med mig själv ganska många år nu så förstår jag att när jag kopplar upp mig på den rätta frekvensen, som är rätt för mig så börjar en process och det är bara att följa med.

Jag balanserar upp yin & yang inom mig, jag jordar mig och lämnar över allt till det som är till mitt högsta bästa. Jag känner tillit och harmoni. Jag vet vart jag kommer ifrån och vem jag är.

Nu vilar jag i det som fyller mig och mina sinnen i total medvetenhet.
Jag känner hur ett ljus fyller min kropp och hur det ljuset sprider sig utanför mig själv, jag expanderar och jag förstår varför.

Ljus & kärlek sänder jag ut till er alla, må gott :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar