tisdag 13 september 2011

Prövning


Jag prövas ständigt och nu fortsätter det.
Men jag känner min väg, har aldrig kännt den så tydlig som nu.
Så oavsett så kommer jag att stå kvar i min kraft.
Jag vet att det är rädsla som gör att jag prövas och inte bara min rädsla utan även andras.
Jag fördömmer den inte utan jag förstår den och jag tänker med kärlek vända denna rädsla till förståelse. När vi känner rädsla så beror det ofta på att det är något vi inte känner till och det vi inte känner till har vi ingen kontroll på, det skapar en osäkerhet som i sin tur skapar rädsla.
Jag vet att om jag handlar ifrån hjärtat så kan det inte bli fel.
Mitt handlade är inte för att såra eller skada, mitt handlande är för att hjälpa och hela mig själv och andra.

Kärlek & ljus till er alla

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar