måndag 5 september 2011

Kärlek & Ljus

Jag har haft en underbar helg, och jag njuter fortfarande av den.
Det är så underbart att landa, att verkligen känna att man är på rätt väg.

(bild lånad av Google.se)

Jag hade en otroligt stark meditation i lördags, jag har faktiskt aldrig varit med om att det kan vara så starkt. Jag fick ta emot världens smärta, människornas, djurens, jordens och universums.
Det bara kastades över mig och jag grät allas tårar, tårar i floder och jag upplevde en känsla i min kropp som jag aldrig har upplevt. När jag efter en stund hämtat mig så hade jag en så stark känsla förankrad i min kropp och själ, jag vet nu, jag kan inte blunda för jag ser ändå och framförallt så känner jag i mitt hjärta.


Jag sänder all min kärlek och allt mitt ljus till alltet :)
Kram på er, hoppas att ni får en underbar dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar