fredag 9 september 2011

Kraft




Att jag är på rätt väg behöver jag inte fundera över.
Jag känner det i hela mitt väsen. Jag vet vart jag kommer ifrån och jag vet min själs mening.
Jag vet att det jag gör, gör jag med ljus & kärlek.
Jag känner riktigt hur urkraften tornar upp sig inom mig och ju mer den tornar upp ju mer prövningar får jag möta. Men jag tar emot dessa prövningar för jag vet att de får mig att växa. De hjälper mig också att få en djupare förståelse som ger mig en ännu klarare bild.

Jag känner hur min innre eld växer sig starkare och starkare, min energi, kreativitet och livsgnista ökar och ökar och jag vet att det beror på att jag nu ger den rätt bränsle.

Jag känner jorden under mina fötter, varje steg jag tar, jag känner det för att jag är förankrad och medveten, det gör att jag kan hålla min energi, likt klippan håller sin.

Jag känner vindens underbara friska smekningar och de hjälper mig att rensa mitt sinne och ger mig klara och tydliga tankar.

Jag känner vattnet som flödar i min kropp, ett lungt och stilla vatten som sakta men säkert tar sig framåt. Det hjälper mig att både känna, balansera upp och förstå mina känslor.

Jag känner anden i min kropp och det gör att jag får den hjälp och de svar jag ber om.

Jag växer och denna växt kommer att fortsätta så länge jag går kvar på min väg, den väg som är skapt endast för mina fötter. Jag har kraften att göra det och jag tänker vandra på, med stolthet.

Mängder med ljus och kärlek sänder jag till er alla :)
// Tusen kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar