fredag 2 september 2011

Geting

Ha, ha, ha...
Måste bara få berätta.
Imorse så tog jag ett steg ut på bron för att ropa in vår vovve, naturligtvis så var jag barfota.
Plötsligt så svider det till rejält i en tå, jag tittar ner och vad sitter inte där, jo, en geting!
Alla som blivit stucken utav dessa fantastiska kryp vet hur det känns, hua mig.
Efter att jag svurit klart så böjer jag mig ner och frågar - vad vill du säga då lilla vän?



Kom precis på att jag var tvungen att kolla upp vad getingen säger, hihihi...lyssna på det här!

"Uppskatta dig själv och se din egen skönhet.
Min gåva till dig är att vara nöjd med dig själv."

(appropå det jag skrev om i mitt senaste inlägg, avund, svartsjuka och misstro).

Underbara ord tycker jag och dom kom i precis rätt tid, så tack :)

// Kramar i masor

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar