fredag 15 april 2011

Positivitet

föder positivitet, -ja, så är det :).

Måste börja med att sända massor med kramar till min vän Barbro. -Tack för en härlig lunch.
Synd bara att tiden går så fort. Men vi står ju varandra nära fast vi är skilda från varandra.
Systra mi :).

(bild lånad av Google.se)

Idag så nynnar jag på en låt som man bara kan bli glad av, det finns inget annat alternativ,så härligt.

I walk with beauty all around me, as i walk the beauty way
I walk with beauty before me, I walk with beauty behind me
I walk with beauty above me, I walk with beauty below me
I walk with beauty all arounde me, as i walk the beauty way
May all may thoughts be beautyful, may all my words be beautyful
As I walk the beauty way

Idag så kommer det att bli en underbart bra dag, det bara är så, för det har jag bestämt...
Och det beror inte bara på att det är fredag, även om det hjälper till. Nej, det är det för att jag tänker inte acceptera något annat. Det är ljuset jag tänker möta idag och det är ljuset jag tänker ge till andra.
Jag tänker inte låta mig påverkas av negativa energier. Jag ska hålla min egen energi och njuta av den, jag ska även dela med mig av den så att den kanske kan påverka andra.
Solen skiner, fåglarna kvittrar, naturen grönskar och det är fredag :)

Idag så ska jag vandra The beauty way :)

Tusen kramar till er

1 kommentar:

  1. Härligt! Klart du ska hålla din egen energi och låta ignorera allt annat trök.

    It's a beautiful day, don't let it go away :)

    SvaraRadera