tisdag 9 augusti 2011

Tillbaka igen :)

Ja, nu så finns det ingen återvändo, semestern är slut för denna gång och jag sörjer. Jag har gärna varit ledig i minst 4 veckor till. Den som säger att det är skönt att vara tillbaka på jobbet tror jag småljuger för sig själv, eller finns det dom som verkligen helt ärligt kan tycka det.
Det ända som är bra med det är att jag får lite mera rutiner som tex. matlagning på skaplig tid.

Min sommar har varit fantastisk, jag har verkligen bara varit, tagit dagen som den kommit och inte planerat en massa. Havet är min stora kärlek och med den har jag umgåtts mycket, underbart.

Det är fortfarande mycket kvar av sommaren, många härliga kvällar och helger att ta vara på, men jag längtar verkligen till hösten. Hösten är min absoluta favorittid, då det är tid att dra sig tillbaka/inåt, mörkret kommer och ljusen brinner med sin milda skönhet om kvällen. Jag är ju lite av en social ensamvarg, hur det nu går ihop?:)  Gillar att umgås med en massa härliga människor men jag går lika gärna in i min grotta alldeles ensam och mår fantastiskt bra i det.

Ett litet orosmoln finns på min himmel men jag är övertygad om att det kommer att gå bra.
Men sänd gärna lite helande kraft till mig, den tas emot med kärlek.

Önskar er alla underbara och helt fantastisk människor en underbar dag.

Tusen kramar och massor med ljus & kärlek till er :).


2 kommentarer:

  1. Älskade vän ..

    Jag ger dig all min kärlek och vet att det kommer att ordna sig vad som än är ditt orosmoln.

    Kram // Anna

    SvaraRadera