onsdag 31 augusti 2011

Grandmothers Speak

Jag känner i hela mitt hjärta att jag är på rätt spår, min själ jublar och jag känner livskraften växa i mig.
Att jag gjort rätt val är så tydligt och jag tänker följa min livstråd och ta min plats i väven.
Igår var en helt underbar kväll där jag fick en inblick i Grandmothers Speak.




Urmödrarna kallar på oss för att hjälpa till att hela nätet som är på väg att brista.
Deras budskap sprider sig över hela världen och många små grupperingar bildas för att ge stöd åt deras visdom, det sprider ut sig över jorden som ett skyddande nät. Jorden behöver helas.

Det är ännu viktigare nu än någonsin att vi människor hittar tillbaka till naturen och naturlagarna.
De lagar samhället bygger på idag håller på att raseras.

Jag ser med ljus på framtiden och tänker följa flödet som skapas när vi är på rätt plats.



Önskar er alla ert högsta bästa och jag sänder mängder med ljus och kärlek till er alla.

Kram

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar