tisdag 23 augusti 2011

Något nytt!

Jag välkomnar skalbaggen.


Trodde aldrig att jag skulle säga det för jag har alltid haft svårt med just skalbaggar.
Vet inte om det är deras hårda skal eller ständigt sprattlande ben som har stört mig mest.
Men som sagt, nu välkomnar jag dom alla :).

Den senaste tiden så har jag blivit invaderad av just dessa "söta" kryp, dom finns verkligen överallt, även i mina drömmar. Till slut så fattade jag att det kanske var något dom ville säga.
Sagt och gjort, ett stort leende sprider sig över mina läppar och jag känner det långt in i magen när jag läser dessa ord.

Skalbaggen säger:
Du växer nu. Min gåva till dig är att känna dig väl förberedd.
Du växer andligen just nu eftersom något nytt är på ingång till ditt liv.
Du förbereder dig för något.
//.

Som jag välkomnar detta, oavsett vad det är som kommer.
Förändring är rörelse och rörelse är liv :).

Tusen kramar & massor med kärlek till er idag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar