tisdag 30 augusti 2011

Giv mig all styrka

Som sagt jag skrev tidigare idag om att det inte är lätt att hitta och följa sitt sanna jag.
Det fick jag kvitto på direkt.
Jag var på väg att vackla men jag samlade all min styrka och vågade.
Det gör ont men jag vet att jag gjort rätt, jag måste stå i mitt ljus.
Gör jag inte det så kommer min låga att falna ut och dö.
Jag måste klara prövningarna jag möter på min väg.

Jag ber om styrka och mod för att klara av att stå upp.
Jag ber om de rätta orden för en öppenhjärtlig komunikation.
Jag ber till er alla högre makter, till Gudinnan, alla ni ljusets änglar, alla nära och kära på andra sidan, alla mina guider och vägledare, hör mina böner och stå mig bi.



Ljus och kärlek till er alla


2 kommentarer:

  1. Du är ljus, kärlek och styrka personifierad. Jag vet att du får den hjälp du ber om, jag tror inte ens att du behöver be om den. De finns där för dig precis hela tiden, det är bara du som måste finnas för dig själv, hela tiden.

    SvaraRadera
  2. Tack snälla Christin
    Otroligt vackra ord som jag tar till mig.
    Och du har helt rätt, jag måste ta och rikta min energi lite bättre :).
    Kram

    SvaraRadera