fredag 8 juli 2011

Äntligen



Nu är dagen här som jag har längtat så enormt mycket efter, sista arbetsdagen innan semestern :).
Ska bli så fantastiskt skönt.
Jag har ingenting inplanerat utan tänker ta dagen som det kommer, fantastiskt härligt.
Kan tänka mig att det blir många båtturer i skärgården, förhoppningsvis med bad och sol, en massa bra böcker att utforska och mycket samvaro med min älskade familj.

Men först så ska jag ge järnet denna förmiddag. Efter lunch så ska jag städa mitt skrivbord (behövs verkligen) och när det är gjort så är det SEMESTER.

När jag tänker efter så är denna helg planerad men det är bara roliga saker så det gör inget.
Och semestern börjar ju inte förrän på måndag igentligen. Ikväll ska vi iväg och gratulera storebror på födelsedagen, imorgon så ska vi på kusinträff och på söndag så är det hundutställning i Alfta, äldsta sonens jämte ska få sin dom.
Men på måndag när jag vaknar utan att klockan ringer så har jag en helt ny dag utan planer framför mig :).

Denna blogg tar också semester för jag har inga planer på att befinna mig framför en dator på 4 veckor.

Önskar er alla, ni underbara människor en riktigt härlig sommar. Tänk på att ladda batterierna så att ni kan njuta av en underbar höst.

Gör det ni vill göra, välj bort så många måsten som möjligt och fånga dagen.

Massor med kärlek & kramar till er från mig, ha det underbart :).



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar