torsdag 20 oktober 2011

Upplyft & Jordad

Att vara sin egen sanning och med ett kärleksfullt och öppet sinne möta dagen skänker ett lugn av samhörighet och harmoni. Att se skönheten som finns runt omkring oss, att höra fåglarna, att känna doften av jord och veta att det nu är tid att vila. När vi blir medvetna om cyklerna och dess gång och följer dem så skapar vi ett balanserat inre. Det är dags att vända oss inåt, introspektion.



Jag verkligen älskar hösten, när mörkret kommer och alla tända ljus därhemma lyser så vackert och ger värme, både runt mig och inom mig. Att meditera och vara är det jag verkligen gör under denna tid.
Jag följer min björn ner i idet och vilar där i hans trygga famn. Mörkret ger oss skydd och löven blir vår värmande filt.

Har ni sett stjärnhimmlen dessa dagar, om inte se den!, och låt den fylla er med energi.

Jag besitter ett lugn som jag inte kan beskriva, jag känner Min sanning och jag vet vem jag är, nu ska jag bara i denna underbara tid lära känna mig själv bättre.

Tusen kramar och massor med ljus & kärlek sänder jag till er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar