torsdag 6 oktober 2011

Tomhet



Jag är så otroligt full av energi och samtidigt så upplever jag en enda stor tomhet inom mig,
och ändå så är jag så full av kärlek till allt, hmm... både tom och full?
Kanske är det så att jag nu har rensat bort en massa skräp som inte är mitt och att det nu är dags att fylla på med det som är min sanning?

Ärligt talat så vet jag inte vad detta är, jag har aldrig upplevt något liknande, det är både glädjande och skrämmande på samma gång. Det känns som om nu är nu och allt ligger klart framför mig, det är bara att börja skapa men nu vet jag inte vad jag vill ha, eller kanske ska jag säga att jag börjar tvivla på vad jag vill ha!

Tviveln raderar jag nu, direkt!!
Tviveln är borta och jag vet, men jag har ingen brådska, jag kommer att komma exakt dit jag ska ändå.

Massor med ljus och kärlek sänder jag er alla :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar