tisdag 18 oktober 2011

Åhhh...vad jag

njuter :).

Jag känner kontakten med moder jord och allt det fantastiska som hon föder fram.
Jag ser henne varje dag och jag sänder en tacksamhetens tanke till henne och hennes riken.
Ni anar inte hur mycket det ger tillbaka.


I helgen så gick jag ut i skogen och plockade nypon, kom bara på att jag ville göra egen nyponsoppa, det gjorde mormor och den var så mycket godare än den köpta. Och jag lyckades, den blev helt fantastisk god och det bästa av allt är att jag vet exakt vad den innehåller. Jag torkade resten av nyponen så nu har jag ett litet förråd som jag kan plocka ur när jag vill koka lite till.

Mina tankar går tillbaka till min mormor och jag blir genast så medveten om hur duktig hon var på att ta vara på naturens eget skafferi, jag ska ta till mig av detta.

Jag känner att jag har hittat tillbaka till mig själv och hur mitt inre ljus växer och expanderar.
Jag är jordad, förankrad och så full av glädje, en glädje som jag gärna delar med mig av till andra.

Mina frågor har varit så många och nu kommer svaren till mig i ett stilla flöde, jag både ser och känner i hela mig hur rätt det är.

Tusen kramar & massor av ljus & kärlek skickar jag till er alla.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar