måndag 3 oktober 2011

Tre jag



Det var så förvirrande när jag började att tänka på jag är tre jag, mmm...så är det och så är dom flesta av oss. Inte konstigt att vi kan känna oss förvirrade ibland :).
Jag är den andra tycker att jag är
Jag är den jag själv tycker att jag är
Jag är den jag är...

Att jobba med att hitta sitt sanna jag är ingen lätt uppgift men det går.
Att bli medveten om alla tankar och aspekter av en själv, båda dom man skapar själv och dom man får av andra.
Att ta fram dom till ytan, både de positiva och negativa sidorna/aspektrena.
Att ta fram dom, granska dom och släppa dom.

Att bli medveten om att vi är kraft och skönhet, alla besitter dessa egenskaper och alla kan bli medvetna om dom, att vi är god och att vi duger precis som vi är.
Vi behöver inte bli bekräftade av andra, vi vet vilka vi är!

Så bli medveten om detta och arbeta aktivt med det, jag lovar att ni kommer att växa som människa och ni kommer att hamna i ett flow när ni lyssnar på er egen sanning, ert eget ljus.
Gå i er sanning och i ert ljus och ni kommer att beröra andra att göra detsamma :).

Tusen kramar och massor med ljus och kärlek sänder jag er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar