onsdag 8 juni 2016

Vikten av äkta vänskap

Bild lånad av Google


Att vara älskad och respekterad för den man är, är svaret på livslång vänskap i alla relationer.


Vi är alla unika och vackra skapelser i olika spektra och när vi låter den andra stå i sin kraft så smälter våra unika färger samman i ett fantastiskt konstverk.


Vi står för oss själva, var och en förankrade i sin egen förbindelse med jorden och universum.
Alla har vi en uppgift att utföra och ingen kan säga
åt den andra att deras dröm inte är sann.

Vänskap handlar om att stötta, respektera och glädjas åt den andras resa oavsett vad den innehåller.
Det finns inga måsten och ingen lust att förändra den andra.

När vi möter denna vänskap så är det som att jorden och himmelen överbyggs av kärlek.
Vi kan vara fullständigt avslappnad i oss själva, det representerar essensen av sanna vänner.
När vi är hittar detta så märker vi ofta att vi inte längre är intresserad av alla typer av drama och romanser som andra människor är engagerade i.
Det är ingen förlust.
Det är en födelse av en kärlek som verkligen är ovillkorlig, utan förväntningar eller krav.

Med dessa ord så vill jag passa på att tacka er alla mina fantastiska vänner!
Er vänskap ger mig alltid glädje i mitt hjärtat
ljus på min väg
och kärlek i min själ

Tusen kramar och massor av ljus och kärlek sänder jag er alla!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar