måndag 27 juni 2016

Följa flödet




Har haft en fantastisk midsommar, vackert väder, nära kontakt med naturen och många insikter.


Att vara vid vattnet gör att jag automatiskt kommer in i ett meditativt tillstånd.
Det skänker mig svalka, en inre ro och jag kommer genast i kontakt med mitt innersta.
Jag kan sitta i många timmar och bara njuta av stunden och ta till mig av allt som kommer till mig.

Jag befinner mig i flödet och jag har tillit till allt som kommer till mig.
Jag tänker följa det med ett öppet sinne. Oavsett vad som kommer så ska jag titta på det med klar syn, utan att döma eller analysera. Bara följa med i livets strömmar, fullständigt avslappnad och trygg.
Jag väljer att inte simma uppströms, livet är inte menat att vara en kamp, det är ett ständigt lärande och växande.

Vattnets element finns i söder och jag kallar på dig ugglan, flyg in i min cirkel och fylla mig med tillit och oskuldsfullhet. Hjälp mig att se det som döljer sig i mörkret, bakom illusionens slöja. Hjälp mig att komma i kontakt med mina känslor så att mitt inre vatten kan vara rent, friskt och ständigt flödande.

Jag öppnar upp för att möta och stödja universums plan.

Tusen kramar och massor med ljus & kärlek sänder jag er! 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar