onsdag 1 juni 2016

Tillit

Jag står öppen och är fylld av tillit!

Jag accepterar det som är
har släppt det som varit
och har fullständig tillit till det som kommer

Mycket händer just nu, det är förändringarnas tid och allt som inte är av ljus krackelerar omkring mig, det är en total rensning av det som inte är för mitt högsta bästa.
Jag tar med tacksamhet emot det som kommer utan att försöka analyser, jag litar på att det som sker kommer att ta mig vidare till en högre förståelse, inge mig kraft och kunskap som jag kan dela med mig av till andra.

Det är otroligt viktigt att vi nu kliver ur det invanda ekorrhjulet och ser oss själva som dom vi verkligen är och att få förståelse för vad vår egentliga uppgift , att våga vandra den vägen.
Det är inget som säger att den blir lätt men den kommer att ge oss mer energi än vad den tar.

Ibland är det svårt att höra sin egen röst
i bruset av alla andras
sök tystnaden
stillheten
en stund för att vara nära dig själv

Önskar er en fantastisk dag och sänder massor av ljus & kärlek



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar