torsdag 23 juni 2016

Ljus & Kärlek


Att livet är föränderligt vet de flesta och jag är i en stor förändring i mitt liv.
Jag har lyssnat på mitt hjärtas röst och vet att detta kommer att ta mig precis dit jag ska.
Det är inte lätt, vet att det kommer att föra med sig många förändringar på olika plan men jag känner mig trygg och vet att allt kommer att lösa sig till det högsta bästa.


Jag lever i precis det här ögonblicket, inget annat existerar.
Mitt medvetande har expanderat och jag känner fullständig tillit.
Fullständig tillit till att öppna mitt hjärta totalt och att dela med mig av alla de egenskaper det rymmer. Min framtidstro är stor och likt bilden så släpper jag min själ fri, fri att flyga mot ljuset och transformeras till villkorslös kärlek till alltet.

Kontakten med naturen, djuren och växterna skänker mig en sån enorm glädje, jag ser dom och hedrar dom för allt det vackra som dom ger. Jag önskar att alla kunde se den skönhet och den energi dom ger men många rusar tyvärr på alldeles för fort, för bråttom att ta sig från punkt A till B att de missar allt de möter på vägen. Det är ju resan som är livet och inte målet.

Jag är öppen att möta det som kommer att komma till mig och min vilja är att varje steg jag tar kommer att bestå av ljus & kärlek.

Önskar alla en fantastisk midsommar,
njut av ljuset i allt!

Tusen kramar och massor av ljus & kärlek





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar