tisdag 14 juni 2016

Att ge

Jag känner en sån otrolig glädje i och vilja av att dela med mig.


Att dela med mig av det jag har, mina erfarenheter, min tillit, min empati,, min glädje, mitt ljus och min kärlek.

Genom att ge så fylls jag av en aldrig sinande källa av energi.
Jag önskar att jag på något sätt kan bidra till att göra andra människor dag lite lättare och ljusare.
Jag önskar att jag kan så ett frö inom alla så att dom kan hitta essensen av sig själva, att dom kan se och känna att dom är helt fantastiska och unika individer.

Min tro är att vi alla har en uppgift att utföra, ingen uppgift väger mer än den andra, dom är precis lika viktiga oavsett karaktär. 

När vi hittar essensen inom oss så får vi en större förståelse om vad vår uppgift är och ju mer vi tittar och känner på den så blir det självklarare och självklarare.

Ibland så kanske man ifrågasätter det som kommer till oss och gör oss mindre än vad vi är.
Ta bort alla tvivel, det du känner i hjärtat och det som får din själ att jubla är precis rätt.
Ha tillit och dela med dig, det kommer att skapa ett flöde som tar dig precis dit du önskar utan hinder.

Vi besitter mer kraft än vi någonsin kan föreställa oss. Det som styr över hur mycket av denna kraft vi känner inom oss är de val vi gör i livet. Vi vet vad som är rätt för oss så fatta dom och din skapandekraft kommer att expandera.

När vi följer vår plan, den plan vi hade med oss när vi föddes så får vi allt stöd vi behöver.
Sprid din essens och gläds över allt som det ger till de du möter.


Sänder tusen kramar och massor av ljus & kärlek




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar