måndag 13 juni 2016

Spännande framtid

Känner en sån otrolig tacksamhet för allt som jag har och för allt som kommer att komma in i mitt liv!


Helgen har bjudit på en fantastiskt samvaro med människor som jag älskar och som ger mer än dom anar. Våra möten är möten där allt som kommer, kommer direkt ifrån hjärtat, här finns inga dolda agendor eller tankar, allt är i ljus och jag älskar det!

Vädret har varit med oss och mycket har kommit till oss, insikter om en ny era och vilka energier som kommer, ser verkligen fram emot det nya och är så glad över att jag i ett medvetet tillstånd kan se och få ta del av allt detta.

Vi var i Vadtorp som är en helt fantastisk plats, det är inte bara otroligt vackert, det är även helt fantastiska energier där och man kan inte annat än grunda och komma i kontakt med moder jord och hennes riken och i och med det även sitt eget innersta.

Natten blev underbar och vi gav oss inte förrän morgonen grydde, vi ville liksom inte gå miste om en enda minut.

Nu ser jag fram emot ännu en fantastisk dag och sträcker upp mina armar mot universum i fullständig tillit till att allt som kommer till mig är för mitt hösta bästa.

Önskar er alla en fin dag och ber en bön om att ni alla inser er fulla potential.

Tusen kramar och massor av ljus & kärlek




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar