fredag 17 juni 2011

Lite stressig men väldigt rolig

har den gågna veckan varit. I onsdags så firade vi vår yngsta sons student. Helt underbart att se alla studenters glädje, deras rop, sång och skrik kunde inte göra annat än att smitta av sig till alla beskådare.

(bild lånad av Google.se)


Nu har jag packat väskan med festkläder för på eftermiddagen så beger jag mig till huvudstaden för att lyckönska ett brudpar. Bröllopet äger rum på Bro Hofs slott, har aldrig varit där tidigare men jag kan tänka mig att det kommer att bli ett sagobröllop. Ska bli fantastiskt kul.

(bild lånad av Google.se)

Nu önskar jag alla underbara människor en helt fantastisk helg.
Tusen och åter tusen kramar ifrån mig :)





1 kommentar:

  1. Hoppas du fick en fantastisk resa och att bröllopet blev sagolikt :)

    SvaraRadera