torsdag 17 november 2016

Sorg




I sorgen så hittar vi oftast de största gåvorna.
Gåvorna som förändrar oss och som ger oss möjlighet att växa och kraft att ta oss vidare i livet.



Det handlar om vad vi väljer att göra med våran sorg. Låter vi dom vara, lider ett tag och stoppar sedan undan dom för att glömma eller går vi in i dom och verkligen känner dom i djupet av vårt hjärta? Utgången av detta val är oerhört viktigt.

Låter du dom bara vara så finns dom hela tiden kvar inom dig och påverkar dig i ditt dagliga varande, mer än du kan tro.

Tar du tag i dom och hittar kärnan varifrån sorgen kommer så hjälper det dig till växt och högre medvetenhet.

Jag går just nu igenom en sorgeprocess och jag är så tacksam över allt som den här sorgen ger mig. Redan nu så ser jag gamla, gamla mönster som jag burit med mig och som påverkat mig i väldigt mycket. Ser fram emot att gå igenom detta helt för att sedan se mycket med nya ögon <3

Jag säger inte att det är lätt men det är ett väl värt arbete!

Sänder allt mitt ljus & all min kärlek till er alla!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar