tisdag 27 september 2016

Tacksamhet



I morse när jag åkte till jobbet så fick jag uppleva något fantastiskt vackert, en blodröd sol!

Jag blev så otroligt tagen och det fyllde mig med en stor tacksamhet över allt det vackra som faktiskt finns omkring oss.
Nu vet jag att alla inte ser det pga av olika orsaker men jag önskar att vi alla bara lyfter blicken en aning och tar in lite bit för bit, det skänker sån glädje.

Den glädje och känsla av tacksamhet detta gav mig kommer jag att bära med mig hela dagen och jag vet att detta kommer att påverka det jag kommer att möta under resten av min dag!

You may have
made some mistakes,
and you may not be
where you want to be,
but that`s got
nothing to do
with your future!


Önskar er alla en fantastisk dag och sänder er massor av kärlek och ljus!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar