tisdag 4 oktober 2016

Introspektion





Jag verkligen älskar hösten!

Absolut min favorit bland årstiderna.
Helt underbart med alla färger, den klara luften & den glittrande frosten i gräset :)
Jag njuter av att dra mig tillbaka och att lysa upp mitt hem med en massa ljus.
Det är en tid att göra bokslut för det år som gått och att drömma in vad jag vill ska komma under nästa år. Det fantastiska är att det inte finns några gränser, underbart!

Så ger er själva tid, tid att titta inåt, att känna. Vad vill du lägga på komposten och vad vill du drömma in? Var den skapare du har möjlighet att vara!

Jag har redan börjat skapa det jag vill ska blomstra nästa år.
Den här veckan startar jag en meditationskurs och det ska bli så härligt.
Den bästa tiden att vända sig inåt, genom att följa cyklerna.
Det är nu moder jord drar tillbaka sin livgivande kraft, det är dags för vila för att vi till våren kunna blomstra igen.

Önskar er alla en fantastisk dag. Njut av allt det vackra!

Sänder er ljus, kärlek & helande kraft <3



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar