torsdag 22 september 2016

Tomhet



Det är när vi upplever tomhet som vi kan fylla på med nytt.

Just nu så är jag totalt tom och jag förstår varför!
Jag är i samklang me cyklerna och jag är glad för det.
Något i mig växer och jag tar med tacksamhet emot det.

Det jag kan känna är att det är en bra tid för denna tomhet just nu,
det är ju Samhain snart, dödens tid men också drömmandets tid.
Det är en bra tid för oss att titta på och avsluta det gamla och förbereda oss för det nya i våra liv.
Tänk på vad du gjort under de senaste tolv månaderna. Har du kvar något olöst? Om du har det så är det nu en bra tid för att lösa dessa.
När du har rensat bort alla olösta saker ut ur ditt liv, då kan du börja titta mot nästa år och drömma in vad du vill att det ska innehålla.

Massor av ljus och kärlek sänder jag er alla och alltet <3


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar