måndag 7 november 2011

En härlig helg i huvudstaden

Har haft en härlig helg i goda vänners lag, en riktig energipåfyllning.
På lördagmorgon kl. 08: 00 så slog jag mig ner i ett säte på Lönns Buss och sen så var det bara att följa med.
Det blev mycket god mat, många kilometers promenader och en härlig show av Lena PH :), där kan man snacka om kvinnlig kraft. Jag hörde många kommentarer om att hon kanske var lite för mycket och att det var lite för många sexuella anspelningar i hennes uppträdande och jag kom på mig själv att jag höll med, men så tänkte jag ett steg till och funderade på varför jag tyckte så och kom fram till att jag själv kanske behöver jobba på just dessa bitar men mig själv, fel att skriva kanske, vad jag menade var att jag behöver jobba med dessa bitar i mig själv, så tack Lena för den läxan :).



Jag har verkligen njutit i fulla drag och denna känsla bär jag med mig fortfarande.
Jag njuter av att vara i kontakt med källan inom mig själv.

Önskar alla en underbar dag!

Sänder mängder av ljus & kärlek till er alla och till alltet :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar