onsdag 6 juli 2016

Känslor av fullständig lycka



Jag har fått uppleva en händelse som hittills inte kan mäta sig med något jag tidigare har upplevt.


Även om födelsen av mina barn är det största så är det här på ett helt annat plan.
Allt fick en mening och förståelsen av att livet är det finaste vi har blev glasklar.
Jag har blivit Farmor till världens underbaraste gossebarn.
När jag ser på honom så fylls hela mitt väsen av ren kärlek, inget annat kan få fäste.
Den känsla jag upplever och den insikt jag får i denna kärlek är att vi ska vårda allt liv,
vara rädda om varandra och endast handla med kärlek och ljus.
Det är den transformerande kraften.
Mörker kan inte överleva när ljuset är närvarande.

Väck upp ljuset och kärleken inom er själva och dela med er av den till alla ni möter!

Tusen kramar och massor av ljus & kärlek



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar