fredag 8 juli 2016

Happiness



Jag känner en sån otrolig tacksamhet över att jag har hittat mitt hjärta och att jag lyssnar till det.


Det ger mig så otroligt många insikter och stödet som kommer när jag följer det är obeskrivligt!
Jag önskar alla denna känsla och insikt om att vi alla är unika och att vi alla bär på ljuset och kraften som kan leda oss till att skapa den verklighet vi önskar.

"We tend to forget that happiness dosen´t come as a result of getting something we don`t have, but rather of recognizing and appreciating what we do have"

Nu tänker jag ta 4 veckors semester, även ifrån bloggen.
Jag har inget planerat och det känns underbart, jag är här och nu och välkomnar
det som kommer, när det kommer.

Önskar alla en fantastisk sommar, njut av att vara och låt solens energigivande strålar fylla er med kraft.
Kraft att hitta ert hjärta och leva er sanning!

Tusen kramar och massor av ljus & kärlek sänder jag er alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar